
Jak rezervovat
Vážení zákazníci,
seznamte se s níže uvedenými podmínkami půjčovny, ve které si můžete zapůjčit dekorace nejen na Vaši svatbu ale i oslavu či firemní akci.
JAK NA TO:
1. Z nabídky si vyberte produkt, který se Vám líbí, zvolte množství a vložte do košíku.
2. Vyplňte nutné údaje a vyčkejte na potvrzení objednávky z naší strany.
3. S potvrzením objednávky a informací o dostupnosti zboží pro Váš termín Vám bude zaslána faktura, kterou uhraďte dle data splatnosti.
4. Až uhrazením faktury dojde k rezervaci Vámi vybraného zboží pro daný termín.
5. V případě zaslání dekorací na Vaši adresu uhradí zákazník částku za půjčovné a kauci jako jednu platbu na základě vystavené faktury.
SKLADOVÉ ZÁSOBY: počet kusů skladem nezobrazuje aktuální množství na skladě v danou chvíli, ale množství k pronájmu celkem, dekorace máme v limitovaném množství, proto se může stát, že ve Vašem termínu již budou zamluveny. Objednávejte proto s dostatečným předstihem.
KAUCE(jistota): ke každé dekoraci vybíráme kauci min. ve výši 80% tržní ceny zapůjčené věci.
Vratná jistota se vždy určuje až na základě kompletní objednávky a půjčitel má právo si stanovit celkovou individuální jistotu - vratná jistota je vybírána při předání věcí půjčitelem v hotovosti oproti příjmovému dokladu, který od nás obdržíte. Při zasílání zboží dopravcem na adresu zákazníka, je vratná jistota vybírána formou zálohové faktury současně s platbou půjčovného. Kauce se vždy určují až na základě kompletní objednávky a pronajímatel má právo si stanovit celkovou individuální kauci.
DOBA PŮJČENÍ: dekorace půjčujeme většinou na 5 dní (nejčastěji čtvrtek-pondělí), nedomluvíme - li se jinak.
PLATEBNÍ PODMÍNKY: Platba vždy probíhá předem převodem na bankovní účet, a to i v případě osobního převzetí. Výše minimální objednávky činí 500 Kč.
U některých dekorací jsou uvedeny individuální vratné jistoty. Je to z důvodu vyšší investice při nákupu (výrobě) či jedinečnosti dekorace.
Vratná jistota se vždy určuje až na základě kompletní objednávky a půjčitel má právo si stanovit celkovou individuální jistotu - vratná jistota je vybírána při předání věcí půjčitelem v hotovosti oproti příjmovému dokladu, který od nás obdržíte. Při zasílání zboží dopravcem na adresu zákazníka, je vratná jistota vybírána formou zálohové faktury současně s platbou půjčovného.
PŘEDÁNÍ A PŘEVZETÍ DEKORACÍ A MOBILIÁŘE:
Probíhá vždy po předchozí domluvě na adrese Lovosická 660/3 - Praha 9 – Prosek.
Standardně pro víkendové svatby:
Čtvrtek – 16:00 vyzvednutí věcí
Pondělí – 16:00 vrácení věcí
Pro termíny svatby mimo víkendy bude půjčitel zákazníka informovat v úvodním emailu, kdy dojde k předání a vrácení zboží.
Vyzvednutí a vrácení zboží v individuální hodinu či den (tj. mimo den či čas určený půjčitelem) je zpoplatněno částkou 300Kč za jeden změněný termín (tj. termín vrácení nebo vyzvednutí zboží) a bude zákazníkovi účtována při převzetí či vrácení zboží. Naše časové možnosti se nemusí shodovat s požadovaným individuálním časem, proto požadovaná změna času či dne nemusí být naší stranou akceptována.
ODESLÁNÍ K VÁM DOMŮ
Zboží odesíláme v pondělí případně v úterý v týdnu před víkendovými svatbami.
Zákazník vrací zapůjčené zboží nejpozději do středy v týdnu po svatbě.
V případě zaslání dekorací na Vaší adresu vrací zákazník zapůjčené zboží na adresu nikoliv provozovny ale na adresu: Jitka Losová, Červená skála 345, Husinec, 250 68 - jakýmkoliv zvoleným dopravcem.
NEBO do Zásilkovny: Vinotéka DOBRÁ STODOLA - Náměstí M. J. Husa 20, 250 66 Zdiby (tel. 732157875, mail: losovaJi@gmail.com)
NEBO do Balíkovny: U Pošty 38, Řež - Husinec - (tel. 732157875, mail: losovaJi@gmail.com)
V případě, že zákazník odešle zboží na adresu provozovny, nebude zboží převzato a zákazník hradí náklady na znovu odeslání zboží sám. Vratná jistota/kauce bude vrácena až po doručení zboží. Poplatek za zpětné zaslání půjčeného zboží hradí zákazník na své náklady.
STORNO PODMÍNKY
-
61 a více před termínem pořádání akce, je storno 10% ze zaplacené částky za pronájem zboží.
-
31 - 60 dní před termínem pořádání akce, je storno 20% ze zaplacené částky za pronájem zboží.
-
30 - 20 dní před termínem pořádání akce, je storno 40% ze zaplacené částky za pronájem zboží.
-
19 – 10 dní před termínem pořádání akce, je storno 60% ze zaplacené částky za pronájem zboží.
-
Ve lhůtě 9 dní a kratší před termínem pořádání akce je storno 80% ze zaplacené částky za pronájem zboží.
Poměrná část bude zákazníkovi vrácena na bankovní účet do 10 dnů od zaslání informace o stornu zapůjčených věcí.
PROHLÍDKA DEKORACÍ A MOBILIÁŘE:
Mobiliář a dekorace Vám rádi ukážeme i osobně ve výdejně v Praze – Prosek, Lovosická 660/3, ale vždy po předchozí domluvě termínu prohlídky min. 14 dnů dopředu. Cena služby je 500 Kč. V případě objednání dekorací min. za 3000 Kč nebude poplatek za prohlídku účtován.
PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA:
Při manipulaci se zapůjčenou věcí buďte opatrní a zajistěte dekoraci tak, aby nedošlo k poškození a pro případnou reklamaci také fotograficky zdokumentujte.
Při ztrátě nebo zničení se účtuje nová cena výrobku. Může se ale také jednat o originály, kde se cena stanoví individuálně.
POPLATKY ZA ZNEČIŠTĚNÍ, POŠKOZENÍ ČI ZNIČENÍ ZBOŽÍ:
Veškerý textil před vrácením vždy očistěte nebo vyperte dle druhu látky a poskládejte.
Veškeré zboží vždy vracejte suché, aby nevznikla plíseň nebo rez, a to vše bez zbytků jídel, kamínků, perliček, třpytek, vosku apod.
Svícny a lucerny vracejte vždy bez zbytků vosku. V případě vrácení znečištěné dekorace bude účtován poplatek 20 Kč/kus – svícny a 50 Kč/kus - lucerny.
V případě zničení nebo znečištění:
Jutový běhoun na stůl – 150Kč/ks ( v případě znečištění *a)
Jutová kapsička – 25Kč/ks
Potah na židli – bílý – 90Kč (v případě znečištění *b)
Voál 3m bílý – 150Kč/ks (v případě znečištění *c)
Běhoun smaragd, starorůžová a jiné barvy – 120Kč/ks (v případě znečištění *c)
Voál – 7m - 12m různé barvy – 700 -1400Kč (120Kč /bm) (v případě znečištění *c)
Deka - 80Kč/ks (v případě znečištění *d)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
(*a) Jutové běhouny vzhledem k materiálu nepereme, při znečištění či poškození bude účtován poplatek za náhradu 150Kč/ks)
(*b) V případě, že lze potah na židle zašít či vyprat, bude účtován poplatek 50Kč/ks
(*c) V případě, že nebude voál či běhoun vrácen čistý a bude možné ho jen vyprat naší stranou bude účtován poplatek 80Kč/ks
(*d) V případě, že nebude deka vrácena čistá a bude možné ji jen vyprat naší stranou bude účtován poplatek 30Kč/ks
Slavobrány, židle, pressovač, stoly a další dekorace – náhrada činí vždy dle ceny pořízení, NAPŘ.:
Slavobrány kovové – 3500Kč
Slavobrány dřevěné – 4000 Kč
Židle skládací dřevěná bílá – 599Kč
Automatický pressovač – 6 500Kč
Fototiskárna Canon Selphy CP1300 a CP 1200 – 2900Kč
Fotostojan - 1200Kč
Obřadní stolky – 3000 Kč
Deštník – transparentní – 150Kč
Svatební fotbálek – 4500Kč
Bublifukovač – 900Kč
Světelný řetěz 200m - 2800Kč
Světelný závěs 3x3m – 449,-
Světelný závěs 6x3m – 669,-
Řetěz 15ks lampionů - bílá - 399Kč
Květinové dekorace - půlkruh/rohová – 580Kč
Deka bílá - 80Kč
Sweet bar sada podnosů 10ks- 1800Kč/sada - nebo 180Kč/ks
Sweet bar sada podnosů 7ks- 1600Kč/sada - nebo 160Kč/ks
Sweet bar sada podnosů 6ks- 1500Kč/sada - nebo 150Kč/ks
Box na blahopřání - plast - 879Kč
Box na blahopřání ženich s nevěstou/srdce - dřevo - 298Kč
Sada zlatých svícnů 5ks - sada - 597Kč - 119Kč/ks
Chill out zóna - polštářky 399Kč/ks, lucerny 300Kč/ks, váza 300Kč/ks, dřevěné bedýnky - malá 300Kč, velká 500Kč
Další dle ceny pořízení.